Diane Von Furstenberg, släng dig i väggen...

Go´kväll!

Sitter och myser med tända ljus framför "Så mycket bättre" och precis lyssnat på Lisa Ekdahls öppningslåt, underbar, fick gåshud. 
 
Haft en vanlig lördag, soffmys på morgonen och sovit ut efter veckan, långpromenad och sömnad. 
 
Finbilder på min katt-med-fluga t-shirt...
 
 
 
Asså FASEN vad jag gillar den, och FAN att jag inte köpte mer tyg, denna kommer jag slita på med största försiktighet.
 
Så var det dags för nästa klänningsmodell i mitt mönsterarkiv:
OMLOTTKLÄNNINGEN!

Nu har jag bara en sak att säga:
Diane von Furstenberg, släng dig i väggen för här kommer Madde Von Österholm!
 
 
 
Eftersom jag sytt syjobb från jobbet har jag bara skurit ut pappersmönstret jag har haft liggandes färdigritat ett tag, sedan skurit ut tyget och nålat upp det på dockan.
 
Tyget är inte snett framtill, bara jag som nålat snett vill vän av ordning bara tillägga.
 
Dags att fortsätta se "SMB", vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0