Fortsättningen på klänningen...

God morgon!

Efter att ha varit på min egen SOCKERTORK i två dagar och skänkt bort en massa snask till morsan började jag bli riktigt pigg igår.
Så åt vi hämtmat och inatt har jag inte sovit speciellt mycket,  jag har haft så himla ont i magen och vaknat från och till under hela natten.

Inte kul, tillbaka på ruta ett.
TRÖTT.
 
Fick lite syfeeling igår så jag sydde ihop sidorna på kimonoklänningen och sedan gjorde jag en infodring till halsen som jag sydde fast och sedan stickade ner med en söm...
 
 
 
 
 
... sedan la jag ner sömnaden.
 
Tror faktiskt den här kan bli jättefin, jag jobbar som sagt vad sakta för en gångsskull bara för att få till den så fin och perfekt som möjligt.
Har man inget mönster och inte vill fucka upp det fina tyget så har man inget val.
 
Dags att börja min dag, vi kanske ses ikväll igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0