Trollsländekimono...

Helt plötsligt fick jag lite feeling och blev sugen på att börja sy igen igårkvälls, ja, efter 1 1/2 dygns jättelååång vila.
 
Mitt eget mönster till "Kimonoklänning" testas och jag får liksom improvisera lite vartefter eftersom jag inte gjort alla delarna ännu, jag får sy sakta så ska det nog gå bra.
Jag kände mig modig och körde på i FINTYGET, skitmodigt, går det åt tjotahejti så gör det.

Älskar för övrigt trollsländetyget, det är så himla fint tycker jag... 
 
 
 
 
 
 
Får se OM jag fortsätter idag eller om jag ska vila, nu ska jag iallafall ut i blåsten med Milou och sedan vila och SEDAN...
Får vi se.

Fortsättning följer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0