Det hänger på det berömda hårstråt...

Titta vad som kom idag då...
 
 
... mönstret och nu är det avritat och klart!
 
Var även inne på Åhlens och köpte strumpbyxor och då passade jag på att fota tyget jag blev så kär i igår... 
 

Har blivit minimalt med syläxa och sömnad idag för det har varit en jävla fixande med min nuvarande mobil som nu snart helt håller på att ge upp.

For till Ica Maxi för att få hjälp med mitt simkort, behövde klippas för nya mobilen tydligen.
Dom kunde inte hjälpa mig utan jag var tvungen att åka hem igen och ta det via nätet... gick inte heller utan fick ta det via kundtjänst.
Efter mycket om och men så får jag ett nytt kort på fredag, bara hoppas att mobilen håller ihop tills dess för nu hänger det på det berömda hårstråt!



Hann klämma in ett utvecklingssamtal på sonens skola också, det sista för årskurs nio.
Snart gymnasiet... vad det nu månde bliva?
 
Dags att pyssla lite ELLER se på tv, den som lever får se vad det blir.
Har ni tur kanske det kommer någon bild på hur långt jag kommit på "Gypsy Jackan" lite senare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0