Ekorrhjulet...

Så var jag tillbaka...
Pust.
 
Det har varit en tuff helg, MINST SAGT, nu längtar jag till nästa och då skall jag bara vila och umgås med vänner.
Jag är glad att jag jobbar på en vanlig läxa igen och att jag skall vara i ateljén onsdag - fredag.
Allt är preciiiiiiis som vanligt och det är mycket skönt.
Mycket.
 
Var ute och gick en hundpromenad sent på eftermiddagen igår men kunde knappt njuta av det vackra vårvädret för att jag var så himla trött...
 
 
Dock, klockan var runt 15-15.30 när jag knäppte den här bilden nere vid strandpromenaden och det var massor med folk som var ute och gick.
 
Solen värmde och det var +7 grader, såg både snödroppar i rabatter och tusenskönor i gröna gräsmattor.
Våren är på väg, ljuset, man riktigt känner det.
Underbart.
 
Nu ska jag vila mig för imorgon skall jag iväg med Chifen och träna, sedan hem och syjobba.
Livet går vidare i sitt lilla ekorrhjul.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0