En ny vision...

God morgon!

Vårobservation:

Igår var det fortfarande ljust vid 16.45.
Idag, ljust när jag steg upp klockan 07.00.
Jag har faktiskt inte en aning om vad jag skall göra i läxa idag.
Brukar ha lite koll men i fredags och lördags var jag ju själv på jobbet och orkade inte riktigt titta ut något själv, hade en idé om "kanske dragkedjor", måste börja "hårdplugga" det för det är inte min starkaste sida.
Jag kan, men jag drar mig för det och då måste jag sy mer dragkedje-grejs.

Fick för övrigt en idé om "Svart botten på tyget" till klänningen jag vill göra, ja, den som gick i graven igår.
Svart KAN ju inte vara så svårt att hitta här, helst skulle jag vilja ha svart eller marin botten, vita små prickar och körsbär.
 
 
Ja, det blir väl mission impossible förmodligen MEN jag kanske kan hitta något av mina visioner från igår och idag...
Eller så flyttar jag bara till Stockholm så är problemet löst!
 
Dags att börja dagen, vi ses ikväll.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0