En suddig bild...

Hittade en suddig bild på bruden i brudklänningen på Fejan ikväll som en gemensam vän lagt upp på sin sida...
 
 
Slutet gott på den iallafall.
 
Bild från hundpromenaden idag... 
 

Vi gick längs havet och det var verkligen kav lugnt, knappt en vindpust, väldigt skönt.
Sedan blev det tv.
Och tv.
Och tv.

Sedan bakade jag saffransscones och bästisen Syster J kom över och hade Mellokväll ihop med mig.
Fika, scones, popcorn och choklad och jag röstade på nummer tre "Molly" som var bäst tyckte jag men hon kom bara till andra chansen.
Orättvist, hon hade bäst låt och bäst pipa av alla.
 
Nu skall jag se en film tills jag somnar.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0