Har man tur...

Det blev en LJUVLIG promenad i solskenet efter jobbet igår...
 


... gick till Gustavsvik och tillbaka och när jag kom hem var klockan 17...
 
 
... och solen lyste fortfarande.
 
Det är VÅR gott folk, ja, det är det sannerligen.

Sedan hoppade jag i duschen och vidare till bästisen som firade födelsedag med bubbel...
 
 
... och bubbel...
 
 
Stjärnklar afton, och sedan gick vi in och fick tilltugg och kollade på Mello.
En perfekt dag faktiskt, jobb, promenad och lite fest!
 
Lazy söndagsmorgon, vaknade sent, åkte och handlade förut och hittade en...
 
 
... hjärtlig potatis som ville att jag skulle starta upp söndagen på bästa sätt!
 
Sonen kommer ikväll, vi skall äta middag och mysa.
Längtar.
Har man tur får man en kram!
 
Nu laddar jag för övrig ner "Bullerbyboken" på Storytel, jag och vovven skall ut och gå i solen som börjar titta fram.
Behöver meditera.

Vill lyssna på lite barndom och på Astrids ljuva stämma, ingen läser som Astrid själv, ingen.
Ha en trevlig söndag, vi ses ikväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0