Svart satinjacka klar!

Så var jag äntligen hemma från jobbet idag, har jobbat själv så det har varit lite ruschigt och nu har jag fått mat i magen.
 
Slötittar på "På spåret" men orkar knappt engagera mig eftersom jag är så jävla trött.
Men jag tog mig igenom dagen, jobbat stenhårt, gått skitbra men nu...
LEDIG!!!!
Inte en sekund för tidigt om ni frågar mig.
 
Så till den svarta satinjackan som jag och chefen gjort ihop...
Jag har väl sytt ca 60% av jackan och chefen har sytt i ärmar, gjorde en krage och sydde fast den samt sydde fast foder och satte i axelvaddar = ca 40% av jobbet.
Ett jäkligt bra teamwork om ni frågar mig.
 
Så fick JAG faktiskt en ask geléhjärtan av en nöjd kund framemot eftermiddagen som "Tack för en massa hjälp" som gick bra ihop med eftermiddagskaffet där kiosken bjöd på pepparkaka.
Då gick jeansuppläggen som en dans...
 
Vilken dag och nu är den snart slut.
Over and out, vi ses imorgon igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0