Vågade inte lova "BU eller BÄ"...

God morgon!
 
Igår var jag så trött så jag orkade inte skriva en rad när jag kom hem.
Jag var tvungen att skriva ett mail och det var det jag mäktade med på sin höjd.
När en kvinna ringde om att få sin klänning upplagd till samma bröllop som jag gör brudklänningen till så var jag så trött att jag vågade varken lova BU elle BÄ.
 
Jag är verkligen helt slut.
 
Känner att nu jobbar jag idag på jobbet, färdigställer brudklänningen i helgen och sedan...
Ja.
 
Från det ena till det andra så kom jag på det där med att designa eget tyg för att sy upp klänningar i ligger ganska nära som idé igen.
Igår gick jag in och tittade på några ROLIGA idéer jag haft, varför inte ta Paul Stanley (man ska väl ta en bild med lite bättre kvalitet kanske OM man ska göra det på riktigt sedan)...
 
 
... och göra ett tyg med honom på...
 
 
 
... eller varför inte en "Gene-klänning"...
 
 
... eller HELA gruppen kanske...
 
 
 
 Tror jag skall spåna vidare på den här idén, ja...
Det ska jag allt.
 
Nu skall jag gå ut och gå innan jobbet, få energi av solen innan jobbet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0