Åtminstone kjolen klar på provet...

Bild från promenaden igår...
 
 
Var på det och gjorde ett ärende, bakade saffransscones, fick fikabesök och sedan svängde jag ihop...
 
 
... nederdelen av bröllopsklänningen, ja provet då.
 
När sedan klockan var runt 18 satt jag och såg på tv.
Tänkte bara se en liten stund och så sa det bara "pang" och så fick jag världens huvudvärk.
Det bara hög på höger sida i skallen och jag värmde mat och bäljade i mig vatten för jag tänkte att jag kanske hade druckit dåligt.
 
Hjälpte inte.
Sambon fick gå ner och be om alvedon hos mamma, fanns bara Ipren.
Tillslut hittade han några gamla brusalvedon (vilket jag hatar att dricka/ta, men nöden har ingen lag) som jag fick ta och då klarade jag mig igenom "På spåret" och "Gentlemen & Gangsters".

Inget mer socker och salt, har blivit lite för mycket av den varan hela "innan jul och fram till nyår"!
 
Nu skall jag sätta mig och skriva halva delen av ett kort, rimma får jag göra lite senare.
Sedan skall jag dra iväg till apoteket och sedan duscha och sy... och rimma.
Återkommer kring det där med rimmandet i nästa inlägg.
 
Nu skall jag snart dra till apoteket, sedan sy och så får jag väl ta och rimma också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0