Dagens status...

Ja, och här ligger jag...
 
 
 Dock lite bättre idag än igår, "bara" 38 i feber, men det är fan-i-mig så mycket bättre än 39.

Jag kände mig till och med så pigg att jag orkade sitta vid köksbordet och äta idag samt läsa tidningen.
10 minuter senare var jag tillbaka i sängen HELT FÄRDIG och utpumpad.
Nåja, jag kände mig pigg medans jag värmde maten och åt iallafall.
 
Milou fick en långpromenad med mamma i slaskvädret och kom hem som ett sand-slask-smuts-monster och då fick jag gå upp och göra en liten dusch, men det fick det väl vara värt när mamma varit ute och promenerat henne.
Nu är det dock slut på ansträngningarna för idag känner jag, jag är rätt finito.
 
Skulle vilja sy också.
Inte för att jag orkar utan för att jag har panik, dock avstår jag tills jag har huvudet på skaft igen för jag kan ge mig fan på att skulle jag sy minsta söm så blir det fel och det har jag inte råd med.
Nope, det har jag inte.

Det var allt för idag, nu tog krafterna slut för detta också.
Vi ses imorgon igen och hoppas på ännu mera bättring, håll tummarna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0