Ett toppjobb...

Handel på morgonkvisten, förberedelse av middagsmaten och sedan en väldigt lååååååååång promenad med lilla stumpan i mildvädret.
Bara att följa den där lilla vickade rumpan i vanlig ordning.
 
Det är bättre faktiskt med minusgrader och torr kyla jämfört med mildväder och vind.
Jisses vad obehagligt det var på hemvägen att gå emot vinden som bara tilltog och tilltog, var som en isbit när jag kom hem efter tre timmars promenad.
 
Mer förberedelse av middagsmaten, sonen kom, lite mys med honom och så åt vi middag innan sonen drog till fotbollsträning och jag gick hem till bästisen tvärsöver vägen för lite söndagskvällsfika med "Rocky road", lucky me liksom.
 
En helt perfekt söndag med det bästa av allt.
Nu skall jag och gubben se dokumentären "Taikon", ja, då får vi vår lilla stund ihop också.

För övrigt har jag lagat sambons extremt trasiga pyjamasbyxor...
 
 
Vilket toppjobb jag lagt ner på det här, märks att jag lärt mig MASSOR va?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0