Lite orolig...

God middag!

Här steg jag upp vid 06.00-PIP för att innan 08.00-PIP lämna en välrastad hund till veterinären!
 
Det var inte så mycket att be för längre nu när hon fått inflammation i tandköttet sedan innan jul och jag inte haft råd.
 
Jag har inte råd nu heller men jag har fått låna pengar för in måste hon att ta tandsten och kolla tandköttet.
Kommer säker bli JÄTTEBILLIGT och tandvård på hunden ingår inte i försäkringen heller.
Håll tummarna att inte veterinären kan åka till Bahamas för mina lånade små,små pennningar.
Förmodligen utgör dom ett litet tillskott till fickpengar.

Känner mig jättenervös och och orolig och bara hoppas att allt gått bra.
Ja, annars hade dom väl hört av sig men alltså det känns verkligen "sisådär" i magtrakten.
 
Sedan var jag med Chifen i 1½ timme och på det hem och jobbar med brudklänningen tills chefen kommer tillbaka från ett möte på landet och jag skall ner och hämta ny läxa.
 
Vy på väg hem från Chifen...
 
 
Snöstormen på väg in och jag hann precis hem innan det började vräka ner.
 
Man ser knapp ut...
Fy fan.
 
Dags att fortsätta jobba, vi ses ikväll igen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Vacker vy! Håller tumme att det inte blir nåt Bahamas för vetrinären... och att det går toppen för vovven!

Svar: Slutet gott, allting gott Jessica! Milou kom hem i ett enda stycke och jag kände mig inte rånad trots allt.Kunde ha slutat med att veterinären åkt till Bahamas för mina pengar, nu blev det bara en tur-&-retur till Stockholm inklusive bil med gotlandsfärjan för stackarn ;)
Stickqvickan

2016-01-19 @ 17:05:47
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Jessica Högberg

Ha ha, Stockholm är inte det sämsta;)
Härligt att allt gått bra!!

Svar: Jag var väldigt lättad Jessica! ;D
Stickqvickan

2016-01-20 @ 17:51:37
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0