Nå´tt i "nästan-chiffong"...

Bruden var här igår, provade provklänninen i storlek 42...
 
 
... och den satt som en jävla smäck!!!!
 
Ja, jag tyckte väl att en 44:a inte kunde stämma på henne och det gjorde det inte heller, nu behöver jag inte göra ett skit, satt som gjuten, bara att köra på med den riktiga!
Jag kände typ så här...
 
 
Så var jag och letade tyg, skulle ha chiffong men lite stelare än chiffong HELST, och hittade något mellanting mellan chiffong och organza i styvhet...
 
 
 ... och efter två vändor till tygaffären för två delar av tyget fick jag byta ut pga skador på tyget så fick jag till...
 
 
 
... och bättre bilder än så här blir det inte eftersom den skall till jobbet idag och det var ju mörkt när jag fotade igår SAMT...
Den där jävla mobilkameran!
 
Nu mot jobb ett och sedan hem till jobb två, vi ses ikväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0