Nu drar jag något gammalt över mig...

Hej och hallå.

Sitter i soffan och känner mig sjuk igen.
Brännhet om kinderna, ont i kroppen och halsen.
Ursäkta, men NU tar jag och drar något gammalt över mig om det är okej?

Blev en promenad med Milousan runt muren idag, första dagen ute på åtta dagar.

Jag brukar ta mig runt på 45 minuter ca och idag tog det mig 1 tim och 20 minuter, INTE personbästa om vi säger så.

Badade hunden vid hemkomst, mycket behövligt för hon har inte fått ett ordentligt bad sedan innan julafton.
Det regnade när vi gick och blev sol när jag kom hem, kalas liksom.

Sedan var jag och handlade mat, tog även det nästan en timme, sonen kommer imorgon och jag kommer inte hinna i veckan, lika bra att få det gjort.
Gjort.


Kommer krypa ner i sängen nu.
Mår som sagt var inte bra.
Imorgon är det skolvecka igen.
LÄGG NER nu virus-bacill-eller-vad-det-är.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0