Ögongodis när man är sjuk...

Då var det torsdag i sjukstugan då.
 
Jag är uppe, igår fick jag bakslag som hette duga, LÅG i sängen hela dagen och virkade, mådde hyfsat ju.
Så vid 16 började jag svettas, fick feberfrossa igen i flera timmar så runt 19-20 var jag faktiskt tvungen att gå upp och ta dagens andra dusch, jag var sjöblöt.

Eftersom jag nu bäddat rent igår så la jag mig faktiskt på en badhandduk när jag började frossa igen för jag ville inte svettas ner rena sängkläder.
I med alvedon igen och sedan låg jag som en död padda resten av kvällen tills jag slockande.

Vaknar idag och känner mig sämre än igår morse men ändå bättre än på kvällen.
Vad fan har man åkt på?

Fått pengar från CSN idag iallafall, kunnat betala räkningar och hyra, blev nästan ingenting kvar i vanlig ordning men jag börjar bli rätt van.
 
 
Så kom nya Allt om handarbete, lite ögongodis därifrån...
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag två byxdressar som är "min stil" i mönsterväg som kommer bli realitet till sommaren... OM jag hinner.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0