Så jävla nice...

Go´kväll folket!
 
Nöjd som fan med dagen, bara så ni vet.

Gick den där långpromenaden med Milou, strålande sol, lagom vind och inte överdrivet mycket folk i farten, just like we like it!
Söndagar, bäst att vara ute och gå, folk sitter bara hemma och slappar.
 
På det gjorde jag pepparkakescones, hann sy lite, baka sconesen och sedan kom guddottern på fika och vi hade en mycket mysig stund med prat och scones.
 
 
Sedan gjorde jag ärmar till klänningen...

 
På det satte jag igång sprättade isär en del av fodret på nederdelen av klänningen, sydde på en ny panel eftersom jag inte var nöjd med den första.
Sedan sydde jag ihop delarna och det stämde från punkt A till punkt B...
 
 
 
Så jävla nice, nu skall jag se på film ihop med gubben, vi ses imorgon igen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0