Vilken rolig kväll...

Vilken rolig kväll det var igår!
 
 
Vi anlände till festen vid 19.30 och kom hem ca klockan 03 och dök i säng och somnade vid halv fyra.
Mycket mätta, mycket nöjda och mycket glada, idag känner jag mig lite så här...
 
 
 
 
 
Det var samtalsämnen som "hur man äter ur en chokladask med flera lager" och vissa hade en lite med Nordkoreansk syn på saken.
Högtalare av toarullar.

Ett BRÖLLOP som skall gå av stapeln fast brudgummen har inte en aning om att han ska gifta sig och det var även en liten battle om vem som skulle gifta sig med honom.
En skulle bara skulle ha honom och påstod sig haft första tjing och en hade grönt kort i golf...
Må bäste kvinna vinna!
 
Vem som ska strippa på svensexan respektive möhippan.
 
Om en tuschpenna och huruvida den fungerar och när ett kort skall skrivas och om vi inte skulle ta och väcka Piff & Puff vid 03-tiden och ta och hämta det där BERÖMDA och UTTJATADE födelsedagskortet.
 
Det kom även fram vilka som tycker det okej med tillhyggen som brännbollsträn och vassa stenar och vem som tyckte att våld föder bara våld... pfffft.
 
Ni får väl gissa vilken kategori undertecknad tillhör...
Precis, den mer våldsamma sidan, bara att puckla på om du blir attackerad själv.
Ja, och nu talar vi om man skulle bli överfallen av en våldtäktsman då alltså, inte bara gå ut och puckla på folk överlag.
Eller?
 
Och sist men inte minst så myntade vi ett nytt ord:
Skråmer!
Vad det betyder:
En skånsk rom såklart, klart som korvspad ju.
 
Ja och mycket mycket mer såklart avhandlades, mycket skratt och mycket heta diskussioner.
 
Nu skall jag fundera på om jag inte skall ta hunden och gå ut och gå.
Sy lite måste jag hursom, vi ses ikväll igen.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0