Besviken...

Tror tanten var lite trött efter igår, jag vaknade nämligen klockan 10 idag.
Påsklovet har börjat och kaffet är mycket starkt i kaffekoppen.
 
Känner mig extremt ocool just nu.
Sonen skulle fira påsk och äta lunch med sin far på dagen och med oss på kvällen och hoppar av för att vara med sin flickvän.
Jag måste vara brutalt ärlig och säga att det kändes inte okej.
Nej, jag blev rent skitbesviken och det står jag för, försökte inte känna efter men det gör jag ändå.
 
Nåväl, nu är det som det är, man kan bara hoppas på att han ändrar sig under dagen, jag lever på hoppet.
 
Nu skall jag bläddra igenom Storytel och se om jag kan hitta något nytt och uppiggande att lyssna på under hundpromenaden.
Vi ses ikväll och så får vi se vad jag sytt.
Kjol var det ja...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0