Den vill förpesta mitt liv...

Idag har jag ätit så mycket dumt på jobbet att jag nästan dog i sockerkoma-döden.
 
Det var baske mig knappt så jag orkade sista halvtimmen och då drog jag i mig en finsk pinne.
Då var det tack och god natt direkt.
Att räkna kassan krävde all koncetration jag hade och att ta sig hem via Ica var urjobbigt.
 
Men det var skönt att handla idag tills imorgon och lördag idag SAMT (tro´t eller ej) så svängde jag ihop en köttfärssås till morgondagens lasange direkt när jag kom hem.
Då kommer jag bara behöva varva allt imorgon och slänga in i ugnen när jag kommer hem, fy fasen så skönt!
 
Jobbet idag då...
 


Jo det gick bra tills klockan var typ fyra och jag skulle göra någon jäkla väst och körde fast så det hette duga.
När jag sedan blev så där trött så vart det mission impossible, den där västen ville jag bara att den skulle försvinna, hokus pokus men tyvärr är det ju inte så bekvämt jämt och ingen väst försvann.
Fan.
 
Och imorgon när jag kommer kommer den hänga där som ett dåligt samvete och bara väntar på mig, "Hej-hej, här hänger jag och vill förpesta ditt liv".
Hej och hej då, säger jag då.
Kanske jag blir sjuk imorgon och inte kan gå och jobba, ja kanske det!
Nä, självklart går jag imorgon... kanske.
 
Nu skall jag tvätta bort mascara och krypa till kojs, imorgon är en annan dag och FREDAG är det dessutom och sonen kommer.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0