Detta måste jag testa...

God morgon!

Vaknar pigg som en mört och solen skiner.
Dock blir det ingen promenad nu på morgonkvisten för jag skall:

1. Kapa och sy upp ett par ärmar.
2.Sticka och jobba.
 
Efter DET blir det dock hundpromenad, pajbakning samt fika med en av mina bästisar som kommer med dotter och barnbarn.
Dagen är späckad.

Så över till något jag bara måste testa...

Jag såg på Go´kväll för några kvällar sedan, en "dam" (i min egen ålder
)  lappade då i rutan jeans i någon teknik som hette "Sashiko" och som ser ut så här...
 
 
 
 
 
 
Detta är bara något jag måste testa, jag har ett par urgamla jeans som behöver lagas i baken, varför inte testa något i stil med detta...
 ... eller dessa...
 
 
 
... supersnabba och enkla mönster?

Ja, varför inte, nu sömnad, vi ses ikväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0