Förlåt och siktar på att bli grisskär...

Förlåt...
Nu kommer ni hata mig men min nya Burda låg och väntade på mig när jag kom hem vid 19.30 och HELA TIDNINGEN var full med fina mönster!
Det var verkligen vartenda plagg som skrek "Favorit" i mina ögon.
 
Jag kunde ju inte fota alla, här kommer ett litet, litet axplock, den rosa var ju sjuuuukt fin...
 
 
Blivande vardagsklänningsfavorit...
 
 
Pyjamasjackeblus...
 
 
 
Tröja att matcha ihop med min Carrie Bradshaw-tyllkjol...
 

 
 
Som sagt, detta var bara en del av allt det fina, jag blev helt sjuk.

Kom hem sent här, skulle "bara" avsluta en sak på jobbet som jag först sydde fel pga av koncentrationsbrist, sedan en gång till och jag kunde bara inte gå hem utan att slutföra.
 
Var sedan så jäkla trött att det blev:
Fil, músli, banan och en hård macka...
... till kvällsmat.

Till efterrätt:
Lite godis.
Gud så hälsosamt.
Men jag orkade bara inte anstränga mig mer eftersom jag blev själv, sonen kommer imorgon istället.
 
Och så hamnade jag framför "Let´s dance", var ju lagom att orka glo på en kväll som denna.

Imorgon skall jag ju då vara ledig, minus att jag skall sy lite på morgonen och sedan lämna in på jobbet innan 11, det får bli längs med hundpromenaden men SEN är jag ledig iallafall.
Skall nog sola, sitta vid en vägg och bli grisskär, jupp det är mitt mål det.
Dags att samla ihop sig för Wassberg på dansgolvet, sedan sängen.
Vi ses imorgon igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0