Fy fan för ålder och Trump...

Kaffet tog slut för fort här och ute är det grått och råkallt.
 
Halsen är inte bra.

Och som löken på laxen kan jag knappt sitta i soffan...
Ner i höger ben börjar ischiasnerven spöka.
Jag har stått fel och jobbat i två dagar över mitt klipp-/skärbord (det är lite för lågt) så jag har pajat ryggen, det har blivit mycket för min nu (igen) otränade rygg.
 
Det är fan inte mycket med tanten alltså, fy fan för ålder.
 
Inte kan man bada badbalja och inte kan man ha obekväm arbetsställning.
TÄNK vad man kom undan med som ung.
Tänk vad man INTE kommer undan med som äldre.
Eller egentligen fick jag ryggskott första gången som 20-åring och vid tillfällen har det dykt upp och spökat men det är då jag inser att jag måste träna ryggen...
Hela tiden....
Och när jag inte gör det...
 
 
 
Pust och stön, men jag gör inte som vissa andra jag känner iallafall, tror att jag skall LIGGA och vila bort det onda och dåliga.
Upp och hoppa snigelsoppa, jag stapplar på.
 

För övrigt håller vi väl alla på Hillary i det amerikanska valet, annars tror jag nog världen är illa ute...
 
 


#makedonalddrumpfagain #drumpf
 
 
 
Rekommenderar även att kolla upp "Last week tonight" med John Olivers inlägg i debatten kring Trump (eller Drumpf som släkten faktiskt egentligen heter), mycket bra, smart OCH även roligt!
 
 Mot duschen, jobbet väntar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0