Jag ska mäta, jag lovar...

Go´kväll.
 
Har precis mofflat i mig kvällsmat OCH lite överblivna jordnötsringar på det.
Är proppmätt.
Dock, jag behövde det för jag var vrålhungrig.

Idag var det så varmt ute under hundpromenaden...
 
 
... att när jag kom hem beslöt jag direkt att idag fick det bli klänning till jobbet!

Varmt ute = varmt i huset där jag jobbar så klänning blev det och inte frös jag till och från jobbet heller,

Ser man sedan vad som händer framåt helgen, SOL, högtrycksrygg och 7-8 grader, det brukar vara uppåt 10-11 då och sätter man sig i lä i solen...
Jag ska mäta, jag lovar, det lär bli jättehögt!
 
Trodde att jag skulle ha lite ork att sy när jag kom hem, men så fort som jag damp ner i soffan kände jag bara att resa mig och orka en timme till, nej, det är heeeeeelt omöjligt.
Jag orkar faktiskt inte ens virka, knappt ens blogga om jag skallvara ärlig.
 
Inte så att jobbet varit jätteslitigt, nej snarare är det bakslag från gårdagen som var extremt lång och slutade sisådär.
Jag sov som en kratta och följdaktligen är jag extra trött idag.
 
Nu ska jag bara tvätta av sminket och krypa ner i sängen, dö en smula och vakna upp pigg imorgon.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0