Kommer bli så himla snyggt...

Go´dagens!

Vilken bra dag jag haft idag!
 
Sytt klart en skjorta som en kund lämnat in och ville att vi skulle slutföra.
Gått långpromenad med Milou.
Varit och fikat med sonen på stan på Bageriet i solen (vilken ynnest, det är inte ofta han vill det).

Bytte in tröjan jag hittade på HM förra veckan mot denna båtringade, randiga PERFEKTA toppen som hade exakt samma nyans som kjolen jag skall sy klart nu när jag har påsklov...
 
 
 
 Kommer bli så himla snyggt!

 
 Mindre kul är att vi fick städa köket igen efter Leo.

Jag hade väl gett det lilla benranglet alldeles för mycket mat på morgonkvisten för jag vill att han snabbt skall gå upp i vikt igen.
Det var väl inte så smart, han fick diarré igen.
Då fick Leo ta en dusch igen.
Typ.

Han blev inte så vidare värst glad över det tilltaget från matte och Milou var förmodligen väldigt glad att hon slapp för en gångs skull....
 
 
 
 
 
 
 
Nu skall jag äta kvällsmat, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0