Lite osäker...

Seg dag här.
Oj så seg.
 
Vaknade halv nio och fick en chock, bestämde mig för att jag måste börja med läxan halv tio, nu är det framskjutet till 10.
Allt ligger ju framme så det är ingen fara på taket men det känns nästan jobbigt att andas idag, SÅ TRÖTT är jag.
 
Tog ett beslut igår kring att om jag jobbar lördagar (vilket jag vill så det är inga konstigheter ) men då blir det inget umgänge på kvällarna.
Jag behöver få komma hem och vila.
 
Nu har det blivit umgänge och kalasande efter jobb tre helger i rad och det fixar faktiskt inte jag om jag jobbar sex dagar i veckan.
Då måste jag gå hem, på sin höjd gå ut och gå med hunden och sedan ta det lugnt.
#tantenär45.
 
Gick ju egentligen bara en lång hundpromenad och lagade middag och myste med sonen samt såg på tv med gubben igår men...
Jag hade behövt lördag eftermiddag också.
 
INGET ONT om det jag varit på i helgerna för det har varit jättekul men jag kan inte, jag måste fokusera på jobbet nu.
 
Så en bild från hundpromenaden igår...
 
 
Någon hade planterat en plastpelgon i Östergravar.
Var tvungen att knäppa en bild, tyckte faktiskt den blev cool.
 
Så har vi kommit in på färg tre på väskan...
 
 
Känner mig NÄSTAN lite osäker på i vilken ordning jag valde att ta färgerna.

Hm, men jag orkar nog inte börja om igen.
Får väl leva med det eller så får vi se ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0