Måste skärpa mig...

God morgon!
 
Var så trött när jag kom hem igår så jag orkade inte skriva ett enda ord här.
Vet inte vad som hände, men trött var jag iallafall.
 
Halsen... när ska den ge sig?
Alltså jag blir ju inte sjuk, men ontet vill inte ge med sig.
 
Ryggen... klarade mig igår, får tänka på att inte sitta med benen i kors och jag hade ju ingen direkt dålig arbetsställning så jag klarade mig MEN det ligger där och lurar ner i höger ben, bara väntar på att jag ska fucka upp.
 
Jag måste börja träna mina övningar för ryggen igen, jag fattar inte varför jag lägger av så fort jag inte har problem längre, jag måste skärpa mig.
 
Jag skall sätta mig och göra lite syjobb till jobbet innan jobbet idag, på strykbrädan ligger sambons skjorta och väntar.
Längtar tills att jag får sätta tänderna i den igen men det kommer dröja ända tills på söndag när jag är ledig.
Dessutom längtar jag till att få göra en lite rolig skjorta i roligt tyg, men det gör nog inte sambon.
 
På jobbet idag skall jag göra klart kundskjortan.
Längtar till det också.
Jättemycket.
 
Dags att sätta fart, vi ses ikväll igen med en rapport från dagen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0