Pyjamasskjortan...

God morgon.

Dra mig baklänges vad jag är trött idag!
Så trött att jag nästan inte orkade upp när jag vaknade vid 09.11.
 
Dagen igår blev verkligen...
Jobba, och det var fullt spett i ateljén på kunder.
 
Iväg och handla present, till kusinen och fixa kaninen.
Hem, bytte snabbt om och ut och gå med hunden, direkt i duschen och sedan gå på fest, kom hem kvart över ett.
 
Hade jättetrevligt och fick skratta väldigt mycket med trevligt mingel, när jag kom hem var det knappt så jag orkade tvätta av mig och borsta tänderna.
Idag är det ännu värre, men det blir bara förberedelse av middag, ut och gå med hunden i ensamhet och sedan kommer sonen.
 
Vi ska bara slappa och äta.
 
Så lite bilder på den där pyjamasskjortan...
Eller först måste jag bara berätta att när kunden kom var hon ÜBERNÖJD (skryt, skryt) och ville beställa fler.
Jag brukar faktiskt inte säga när det är jag som gjort saker i ateljén MEN den här gången gjorde jag det, jag kunde inte låta bli.
 
Bilderna...
 
 
 
 
 
 
 
 


Originalsskortan och kopian...
 
 
 
Jag måste bara skryta lite till här på slutet:
Inte EN SÖM som är svajig på skjortan i stickningarna.
Inte en enda.
Blev inte ens stressad när jag skulle sy dom som jag kunde bli förr i tden.
Allt blev spikrakt.
 
Nu mot köket, sedan naturen.
Ha en bra söndag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0