Burr....

24 grader i luften igår (samma 34 i bersån), ljummet, varmt, tunna kläder...
Idag:
Back to buisness.
Kallt!
 
Fick en chock när jag skulle gå ut och hämta tidningen, det måste ju vara minst 8-10 grader kallare, usch, man har blivit bortskämd, nu när det blir normal maj-temperatur blir man ju deppig efter sådan underbar värme.
Fast...
Jag ska ju jobba i syateljén så på ett sätt drabbar det ju inte mig.
Det blir snarare skönt, men ändå inte.
 
Jag sitter alltså och laddar inför jobbet, ligger i fas här hemma med all sömnad, känns jätteskönt.
Hunnit klart allt.
Då kan man unna sig en slapparmorgon i soffan tills det blir full rulle på jobbet.
 
Idag funderar jag på att våga ha mina rockbrallor.
Jag vill ju ha något svart till upptill men äger inget, jag har ju typ inget helsvart alls förutom två koftor och allt annat som är svart (vilket inte är mycket) är svart med färg.
Funkar inte.
 
Har svart tyg.
Funderar på att slänga ihop något ikväll, får se hur högt trycket är på jobbet idag och om jag orkar.
Annars får jag väl försöka orka i helgen.
Kanske JEANSSKJORTAN funkar förresten?
Måste kolla!

Vi ses ikväll igen.
Ha en bra dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0