En jätteblöja...

Go´kväller.
 
Min guuuud så trött jag är, men så klämde jag i mig choklad efter maten också.
Var bara tvungen.

Vad har hänt sedan sist vi sågs då?
 
 
Jo, våran bästis Jonnie är tillbaka i boet och skall vara hos oss i 10 dagar.
Dessvärre hade han lyckats skada sitt ena ben och går på medusin samt får bara gå långpromenader på asfalt för att "hälsenan eller vad det var" inte skall gå av.
Vi tar allt med största försiktighet, tur att både Milou och Jonnie är ett lugnt par.

Årets balklänningsfärg:
 
 
Rosa!
Well-well-cykelställ.

Vi har NÄSTAN bara rosa, köpta klänningar som skall fixas till.
Pretty in pink och inte många studenskor som kommer stå ut i mängden av rosa marängfluff med strass och paljetter...
 
 
Jag och chefen har börjat beta av i det rosa fluffmolnet och såsmåningom skall vi väl nå i mål.
Tog en klänning ikväll och även sytt mig själv ett par byxor, bilder imorgon innnan jobbet, och nu är jag mer eller mindre död.
 
Vy från balkongen ikväll...
 
 
Satt ute och åt middag, börjar bli varmare igen och jag såg även väderprognosen framöver:
Det blir sommarvarmt igen.

Jobbar på lördag men tänkte sola lite innan och sedan efter innan jag går långpromenad med vovvarna.

Dom går det för övrigt ingen nöd på för dom är ju ute i trädgården hela dagarna.
 
Kund kom f.ö in med en jättecool stranddress som jag fick äran att lägga upp...
 
 
 
Busenkelt mönster, det enda jag kände var att syr man det själv så vill jag göra delarna mer rektangulära istället för kvadratiska så ban slipper "jätteblöj-effekten" i baken men en sak kan ni skriva upp:
Snart en i Maddes lilla strandgarderob, sååååååå enkel att kopiera.
 
Nu skall jag på huvudet isäng, vi ses imorgon igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0