Rock-zebra-brallan...

Jag min tokfia gick ut bersån idag med nytonat hår och allt,,,
 
 
 
 
25 grader inne i bersån, inte helt fel om man vill odla på sina baciller MEN...
Jag har inte blivit dåligare iallafall.
 
Jag och mamma satt ute i några timmar, hon läste bok och jag lyssnade på bok.
Fick färg.
 
Gick in och jobbade med att kapa och lägga upp byxor medans jag lagade middag.
Sonen kom och åt och när han gått fortsatte jag att jobba med byxuppläggning.
Eftersom jag hade ångan uppe gjorde jag även klart "Rock-zebra-brallan"...
 
 
 
 
 
Ser kanske inte så festlig ut i midjan men satt som en dröm när den väl kom på...
 
 
 
 
Ja dom blev faktiskt bättre än förväntat, nu måste jag bara hitta något upptill att matcha ihop dom med.

Jag har ju jackan jag sydde i samma tyg i och för sig...
 
 
Hej-hej Bianca Jagger alt. Britt Ekland at Studio 54 på 70-talet...
 
 
... BEHÅ-LÖST också naturligtvis!
 
 
 Nä, jag tror vi skippar just den kombon faktiskt.
 
Det var min dag det, nu skall jag krypa till kojs.
Jag är astrött och förkylningen börjar ta över nu när jag sitter ner och slutat jobba.

Over and out.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0