Som en jävla sill...

Herregud så död jag är!
 
Sista timmen på jobbet gick jag knappt på autopilot och var tvungen att bara göra intelligensbefriande jobb så som att sy på typ lappar på hängmattor.
Jag dög inte till annat.
 
Kom upp på morgonen och satte kantsöm på en balklänning...
 
 
Satte mig sedan på balkongen i solen och stekte en timme.
Dusch och sedan ner till jobbet och möttes av detta....
 
 
... godis och FAVORITLIMMET som vi har saknat väldigt mycket på jobbet.
Får inte säljas i Sverige längre men chefen hittade det utomlands så nu har vi ett litet lager igen, hurra.
Ja, tänk att man kan bli så himla glad av ett litet lim.
 
Och av godis såklart...
 
 
 
Jobbet gick ju bra men jag var sååååååå trött när jag kom hem att jag nästan dog.
Idag tog orken slut.
Nästa helg får jag vila lite mer.
 
Milou och Jonnie har då haft det kalas i trädgården hos morsan...
 
 
... dom har turats om att få sitta i knät (ja det är till att vara BORTSKÄMDA BÅDA TVÅ)...
 
 
... och jag slängde på mig bikinin och fick en timmes sol innan det blev lite grått.
 
Satt och pratade med morsan innan jag gick upp vid halv fem tiden.
Jag orkar knappt röra mig.
Sitter och slöglor på tv och det skall jag fortsätta med resten av kvällen.
 
Det värsta är att i huvudet sitter jag och tänker på var jag skulle vilja gå in och sy i syrummet men kroppen orkar verkligen inte.
Slut i rutan för idag, vi ses imorgon igen och då skall jag åka till stranden och sola, ligga platt som en jävla sill...
Frågor på det?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0