En riktig kvinna...

Goder kväller!
 
Har precis ätit, kom hem vid 19.50-nånting, jobbade över idag för imorse vaknade jag...
09.22 PIP.
 
Alarmet,va fan, jävla mobil!!!!!

Ja, det sista jag gjorde när jag la mig igår (vid typ halv åtta på kvällen) var att ställa mobilen på 07.00.
Men mobilen hade tydligen ingen lust att väcka mig ochmed förkylningen from hell så sov jag som en stock.
Det här måste få ett slut snart SNÄLLA!!!!
 
Så har jag jobbat idag och jag mig faktiskt ganska pigg nu ikväll, inte som en urlakad sill som bara vill krypa isäng.
Jag har ork igen, jag bara ber till gud att det inte är tillfälligt.
Nu är jag ledig imorgon och hela helgen, jag ska vila, bara sy två korta saker till imorgon olch sedan skall jag vila.
Kanske vilan från och till i veckan gett resultat, man kan ju bara hoppas, håll tummarna.

Igår var det dock ingen höjdare när jag jobbade, jag svettades som en gris.
Jag var sååååååå trött och orkeslös och när jag kom hem tog jag febern och jo jag hade feber.
Alltså är det överraskande att må så här idag.
 
Känns faktiskt konstig att ha så här mycket energi igen, det är nästan så att jag skulle kunna fortsätta jobba som vanligt men det ska jag inte.
Kanske är dumt att bränna ljuset i båda ändar.
 
Vi körde "fredagsfika" på en torsdag idag...
 
 
... och körde fredagsfika på en torsdag.
 
Asså SOCKERBULLE (Sockerkringla) från Brödboden som smakar smör, fy fan vad gott.
Det är så gott så klockorna står stilla, jobbigt att jobba så nära ett sån´t gotteställe...
Eller inte.

Nu skall jag faktiskt göra en skoluppgift i ekonomi/Jur.
Vi ses imorgon igen och då ska jag vara LIKA PIGG som idag, om inte piggare,
JÄTTEPIGG till och med.
Fan vad jag tjatar MEN så länge man inte ligger platt och har en mansförkylning så får man väl lov att klaga, jag kämpar ju på som en RIKTIG KVINNA iallafall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0