Folk är bra roliga....

Världen vaknar verkligen upp till en ny verklighet.
Chock är väl det närmaste man kan kalla det.
VEM trodde att den där clownen Trump skulle gå så här långt?
Ingen.

 


Men grattis USA då, grab him by the balls and squeeze, bara för att han är värd det.
 
Själv har jag varit på jobbet och kommit hem PIGG igen.
Ja, först tjatar man om hur jobbigt allt är när man är trött, hängig och halvsjuk och nu när jag är pigg igen kan jag inte sluta tjata om det.

Jag är bara SÅ LYCKLIG förstår ni.
Lyckligt att ha ork.
Man blir ju helt deppig när man går till jobbet och inte pallar tänka, idag kommer jag till jobbet med energi, högt tempo, glatt humör och nya och svåra...
 
 
... utmaningar att lösa.
Som... ja...
Kapa armar på ett gosedjur.
 
Nä, det var väl inte dagens utmaning direkt, det vart bara ett av dom små, små sidosticken.
Men folk är bra roliga alltså, vad dom kan hitta på att lämna in.
Dags att krypa till kojs, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0