Offerkofta XL

Om jag har vilat?
Jo, det har jag faktiskt gjort.
 
Det enda jag har gjort för jag blev så uttråkad var:
1. Sytt ett knapphål på en jacka till jobbet samt sprättat loss ärmarna för jag ska korta dom imorgon.
2. Sprättat ner en barnskjorta som en person råkat klippa sönder.
 
3. Ja... nu kommer det...

 
Jag fick ett ryck, och ALLT detta ovan och det jag skriver nu har sammanlagt tagit 40 minuter (viktigt att påpeka), men jag skar om mönstret på den där t-shirten jag gjorde (den blå med spets) och bara slängde ihop ett nytt prov...
 
 
 
Ser kanske ut som en hösäck MEN den är jättesnygg på mig, fick till modellen precis så som jag ville ha den.

Där ser man vad några dagar i malpåse kan göra och vips så löser man det.
Alltså:
Jag HAR verkligen vilat.

Dock vet jag inte om det hjälper så mycket, jag har ont i halsen ändå, det här är ju helt jävla hopplöst.
Imorgon blir det iallafall jobb på jobbet och även på torsdag och sedan vilar jag igen.
Tröstlöst, det är det enda jag kan säga.
 
Dags att koncentrera sig på Leif GW, vi ses imorgon igen och OM jag kan låta bli att klaga så ska jag försöka men jag lovar inte.
Jag har XL offerkofta på mig förtillfället, very XL.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0