T-shirt på "G"...

 
God morgon!

Tro det eller ej men innan middagsmaten slängde jag ÄNTLIGEN ihop min efterlängtade t-shirt och gjorde hälften av sömnaden...
 
 
 
Jag må vara 45+ men OJ så jag gillar det här tyget, KATT-MED-FLUGA liksom, bättre än så här blir det inte sen får ni säga vad ni vill!!!
 
 
Dock, som ni ser på nästa bild så ska jag ringa ur den lite för den står upp baktill, kolla mitt finger...
 
 
... och i och med att den ända ska sättas på mudd kring halsen så vill jag ringa ur den annars blir den för ihopsnörpt i halsen.
 
Jag bara älskar den, gör klart den ikväll, fållar ärmar och nertill samt drar på en mudd för på onsdag måste jag nog nästan ha den på jobbet ihop med mina svarta byxor.
Katt-med-fluga t-shirt.... ASSÅ KOM IGEN....
 
 Vi ses ikväll igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0