Var finns rättvisan...

Tänt var det här...
 
 
... och ute blåser det stormvindar och det har precis SNÖ/REGNAT på våra nyputsade fönster!
 
 
Alltså VAR finns rättvisan i detta?

Överlycklig och nöjd igår när jag satt här tillfreds i soffan med tända ljus, så sitter man här dagen efter med tända ljus och gnisslar tänder.
Ja, jag är så pass töntig så jag sitter här och surar över mitt ilandsproblem men jag vet också att ni där ute som också njuter av nyputsade fönster VET hur jag känner.

Jag kom av mig helt i att adventspyssla vidare, jag bara sitter i soffan och är bitter.
Jupp.
 
 
Vad händer idag då?
Jag vet inte riktigt faktiskt.
 
Jag hade tänkt gå ut och gå efter adventspysslandet med Milou men det kom också av sig pga vädret.
Vi hade tänkt gå en sväng på stan kanske och titta på julskyltningen men det känns också ganska avlägset nu pga vädret.
Går jag ut och går med Milou så misstänker jag att jag inte kommer ha lust att gå ut igen pga vädret.
 
Det enda jag faktiskt har lust med är att sy... pga vädret.
 
Nej nu får jag sluta att sitta här sura, adventspyntet tar inte fram sig själv sen får jag väl se vad det blir, jag hoppas jag och hårbollen kan ta oss runt muren trots dessa 21 - 24 meter per sekund.
Rys.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0