Nej tack....

God morgon!
 
 
Lejonet idag...
 
Flirt: Jag är upptagen!
Fest: Jag blev inbjuden till AW men fick lov att tacka nej.
Trevligt umgänge med barn: NEJ TACK på den också.
Vill ha kul nu: NEJ FÖR I HELVETE, jag vill bara sova.
 
Fick gå hem tidigare från jobbet i onsdags för jag kroknade runt halv fem, det blev middag från frysen och sedan på huvudet i säng.
Sedan låg jag hela dagen igår...
 
 
Hade Syster Milou som vakade över sin patient, jag drack thé med citron, honung och kanel (hade velat ha ingefära men det kan jag inte för detär en rosacea-trigger) och tittade på Animal Planet på dagen och Husfruar på kvällen.

Ingen feber, INGET BRYTER UT och ändå är jag helt sänkt, men idag går jag till jobbet, dags att vara kvinna och inte man!
 
 
Man kan ju bara undra vad det är som aldrig bryter ut med tanke på att jag försökt "locka fram" det sedan i söndags med att ändå köra på, något brukar ju vilja visa sitt fula tryne.
Nåväl, snart dags, hej och hå... Just do it.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0