Genonskådad...

Godmorgon!
 
Och så var det helg...
Lite seg alltså, nacken protesterar rejält, jag har haft ett rejält bakslag denna veckan efter att ha släpat hem allt det där tyget från Stockholm men jobbat ändå.

Gått bra fast igår var det på håret sista timmen igår, fick ta av mig bh´n för det gjorde sååååå ont.
Det dånade i huvudet av värken, brännde i nacken och nervtrådarna, vänsterarmen var domnad, det stack i fingrarna.

Men så kastade jag mig hem, hoppade i träningskläder och gick körrgår´n T&R och njöt av total ensamhet bara jag och hunden, fick blod ut i musklerna.
Vi mötte inte en käft.
Inte EN.

Fredag och folk går på After work eller är hemma efter jobbet, jag och Milou körde "After walk"...
 
 
... kom hem och åt, duschade och la upp tre par kundjeans av bara farten.
 
Ja, det var ju ändå inget på på tv.
 
Så ville sambon ha godis, han ligger sjuk, han beställde två små chokladkakor med nötter i (schweizernöt) och jag tänkte:
Jag tar EN schweizernöt och en vanlig Marabou utan nötter så kan jag få smaka lite på den utan nötter.
Blir det tvä med nötter så kan jag inte smaka, GUBBEN kommer inte FATTA ändå.
 
Kommer hem, nöjd med min plan och direkt när det avslöjas att jag köpt en av varje så säger han:
- Jahaja, är det för att du ska kunna "smaka" på MIN choklad eftersom du hatar schweizernöt?

Smarta-tror-hon-chokladtjuven:
- Näheeeee, det är det verkligen inte.
 
Gubben:
- Nähe, varför har du då köpt en med nötter och en utan?

Smarta-tror-hon-chokladtjuven:
Ja... för att.... (skratt) .... eh.... för att... (skratt)
 
Gubben:
- Jag äter upp den UTAN nötter först, annars får jag inte ha den ifred.

Smarta-tror-hon-chokladtjuven:
(Jävla dumskalle, jävla snålis, jävla Mr. Know-it-all)

Och så gick jag in och smällde i mig en påse colasnören i ren ilska.
FY TUSAN SÅ SNÅLT (mums, mums, mums... tugg, tugg, tugg...), inte kunna bjuda på lite choklad liksom!
 
Godisknarkaren har talat.
Jepp.

 
Nu skall jag sy upp en klänning och lämna på jobbet, vi ses ikväll.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0