Men iallafall...

 
Idag har jag verkligen inte gjort ett smack.

Det har varit någon liten åtgärd hit och någon liten åtgärd dit som tex att ha tagit Milous öron som började odla dreads i burret för att undertecknad slarvat med öronborstningen nu under semestern.
Det blev några tovor som klipptes bort och halva burret försvann men det blev ju TOVFRITT iallafall...
 
 
 
Gick ut och satte mig i solen vid 13-tiden i trädgården när himlen blev klarblå, satt och lyssnade på ljudbok.
Från ingenstans kom ett tjockt och kolsvart molntäcke upp och det kom fort, vi hann knappt få in dynor och hundfilt och knappt fem minuter senare...
 
 
... det bara pissade ner från himlen, regnet stod som spön i backen... i över 60 minuter.

Och från Björkis får jag ett meddelande att solen skiner och himlen är klarblå.

Jag ska flytta till Björkis baby Björkis eller Rivieran som vi numera döpt om det till.
Jag är trött på stan, TRÖTT.

MEN IALLAFALL... (för att citera min mor) då blev det inte sömnad men väl utskärning av det som kommer bli det första riktiga provet och användbara MadCarrie-klänningen...
 
 
... och så rotade jag fram det rosa Carrie-tyget också...
 
 
NU är jag sysugen minsann, väldigt, dags att sova, vi ses imorgon igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0