Rensat...

Goderkväller!

Här sitter jag och skriver mitt i natten, skall dock straxt gå och lägga mig.

Vilken dag jag haft...
Varit hos f.d Chifen på morgonen, gjort ärenden, varit med sonen och mamma och jag skjutsade honom till jobbet, gjorde spontanbesök hos vänner i Brissund och sedan...
Ja herregud vad jag röjd i mina lådor här ikväll.

Jag har gått igenom ALLA mina tyglådor och jag har slängt alla tygslattar jag fått för mig "kan vara bra att ha".
Dom blir aldrig "bra att ha" eftersom jag inte har tid för pysselsömnad längre så nu har jag kasserat 5 plastkassar samt ska ge bort en liten hög med bitar som kan användas till tex lapptäckssömnad.
Känner mig sjukt nöjd.

Nu kan man börja om då och göra nya projekt och lägga slattar på hög som kan vara "bra att ha".
PUST!
 
Och hörrni, det där med det undermedvetna, man ska inte bli förvånad kan jag bara säga.
 
Det är ju ingen hemlighet att jag älskar serien Sex and the City och att Carrie Bradshaw är min stilikon, det är ju inte heller någon suprise att jag älskar one sholder dresses.
Så bara slog det mig, det här gula klänningsprovet (ja här kommer det igen) som jag bara klippte till på fri hand och sydde häromdagen...
 
 
... är ju en CARRIE-KLÄNNING...
... och det bästa av allt:

Jag har ju ett EXAKT likadant rosa tyg i matt satin.
När min maskin funkar som den ska... well... en Carrie-klänning nära mig liksom.
Nattinatti.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0