Nu är det över...

Så var det det ÄNTLIGEN ÖVER med företagande i teorin i skolan och:

JAG KLARADE BOKFÖRINGEN!!!!

Jag är såååååå glad just nu att veta att jag klarat alla tentor och nu bara har estetik i teorin hela nästa (och sista) termin.
Det blir en jävla räkmacka jämfört med detta jag gjort nu.

Det här är inte klokt, när jag läste mailet hade jag Klokboken i luren och skrek nog så högt att jag spräckte trumhinnorna på henne, jag började skaka som ett asplöv och fick en urladdning fast med adrenalinpåslag att jag hade kunnat springa till Hoburgen och tillbaka utan problem.

Det tog mig en timme att samla mig att ens komma i duschen efter detta faktum efter en lång arbetsdag, fy faaaaaan så skönt, ingen omtenta i det värsta ämne jag läst MEN ge mig gärna en kontering i bokföring så fixar jag det på ett kick.
Me know very mutcho bokföring liksom.
 
Jag sa ju till mig själv att OM jag klarar den här tentan då fick jag ju köpa mig det där ursnygga och ganska dyra byxmönstret till min mönstersamling så...
VARSÅGOD och köp Madde, varsågoooood.
 
 
Har målat mina naglar med GULD-nagelack för att fira till imorgon.
Guld måste man ha när man gått igenom en sådan här pärs.
 
Idag har det blivit skjorta, nya delar gjorda, har jobbar som en snigel...
 
 
Lilla Sunshines väldigt enkla "Madicken-förkläde" är klart och levererat...
 
... och nya snyggbilder på klänningen från igår...
 
 

Det här blir flott alltså!
 
Samt att jag sytt på en kjol MEN jag måste göra om allt arbete för det blev inte bra MEN det gör faktiskt inte ett smack.
Jag överlever det.
Jag har ju klarat tentan.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0