Belöning...

 Go´kväll!

Så var det redan tisdag.
Vart i hela världen tar dagarna vägen?

Jag hinner knappt blinka så har en dag redan gått, jag försöker sitta och varva ner efter arbetsdagen men skulle så gärna vilja fålla denna BELÖNINGEN som jag belönat mig med efter arbetsdagen (Ja, denna modellen går så himla fort att vispa ihop)...
 
 
 
 
... och jag ska nog se "Veckans brott" och sedan skall jag fålla den innan jag lägger mig för idag.

Det är så dumt bara att jobba och pyssla så sent för jag blir så övertrött att jag inte kan somna.
Känner jag mig själv rätt så kommer jag så fort jag fållat klänningen börja tänka att dsedan är det ju bara halslinningen kvar...
Och så vill jag göra den också.

Men det ska jag inte.
Fållning blir det dock, den är redan nålad och klar, bara GW först.
 
Fick min tenta som jag skall göra på fredag och kände:
Gulp.

Du fixar det.
Eller?
Gulp.
Alltså jag hoppas det går bra.

Hur fint är för övrigt inte det här tyget...
 
 
 
... och så detta mönstret...
 
 
... and WE HAVE A WINNER.

Det får bli belöningen OM tentan går bra, det är viskos och priset är 75 kr/m, det kan jag mycket väl vara värd om betyget blir bra.

Värst vad man belönar sig själv.
 
Nu ska jag koncentrera mig på GW, vi ses imorgon igen efter jobbet.
Det var något mer jag skulle skriva men det har jag helt glömt bort... hm... kan inte ha varit så viktigt då.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0