Sonen t-shirt modellar och danskjolar...

Idag har jag haft en äkta MODELL på besök, "sonen-modellen" närmare bestämt.

Jag har justerat halsringningarna åt honom på t-shirtarna han fick i julklapp, han ville ha smalare mudd i halsen så jag kapade dom på hälften efter önskemål.

När han fick på sig dom så var han skitnöjd och jag fick till och med fota ungen och använda honom som t-shirtmodell OM jag inte tog med hans ansikte i bild...
 
 
Självklart sa mamsen, allt för att göra 17-åringen nöjd samt få använda ungen som modell och visst bär han upp dom bra?
 
 
Den med Rambo-tyg ville jag inte fota, det räckte med dom snygga.
 
Annars har jag sytt två gröna danskjolar till Kulturskolan som jag tror dom skall dansa i typ...?
Ja, för det är väl därför det kallas danskjolar gissar jag?

Det var vanliga enkla cirkelkjolar som skulle ha sydda band på...
 
 
 
 
... samt en enkel linning...
 
 
 
 
Och det var min dag det.
Nu måste jag på huvudet i säng för imorgon är det syateljén som gäller igen, vi ses då.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0