Årets första vårdag...

Idag skriver vi ÅRETS FÖRSTA VÅRDAG in i kalendern.

Promenaden var lika magisk som den ser ut som på bilderna och jag hade en jävla tur att jag gick ut och gick när jag gjorde för jag var nästintill ensam när jag trampade iväg.
Att få en sådan här magisk promenad och knappt en kotte ute DÅ...
 
 
... är man fan ta mig lyckligare än lyckligast.
 
När jag sedan vände och begav mig hemåt då kände jag för första gången i år, 2017, att SOLEN VÄRMDE i ansiktet och jag satte mig som en liten tusensköna med ansiktet och bara njöt.
Det var riktigt skönt och jag kände verkligen att detta var årets första vårdag!
 
 
När jag kom hem så blev det mycket riktigt....
 
 
... sömnad!



Tog fram mitt favorittyg i stickat och gjorde en "Sleepy Hollow"-modell med delat liv och midja...
 
 
På bilderna hade jag ännu inte fållat den, det har jag gjort nu och så har jag bara halsen imorgon.
Bidde en timmes sömnad och sedan har jag bara vilat.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0