Igår var "min" Fredagen den 13:e....

Goder kväller!
 
I onsdags var det ju underbart på jobbet, smekmånad och kärlek i luften.

Igår var det dagen från helvetet, jepp, när allt som kan gå fel gick fel.
Idag är det ju "Fredagen den 13:e" men jag hade definitivt "min" fredagen den 13:e igår och kom hem som en blöt fläck... åt... och fick jobba till 21.

Jag hade välkomnat Jason i hockeymask och en yxa i huvudet kan jag säga, det hade varit en lisa för själen.
 
 
Nåja, nästan iallafall.
 
Hade tex en tant som kom in och skulle ha ynka 20 cm av MASSOR med fodertyger med betoningen på massor, 20 cm... men hallå lilla tanten!?

Fullt med folk och jag fick sticka emellan med att ta andra kunder och alltså jag älskar ju tanter som bekant men just då var jag måttligt kär i just den tanten.
När hon gått kunde jag inte låta bli att gapskratta för mig själv, då var ju situationen superkomisk.

Idag var så smekmånaden tillbaka!
 
Började med att ha Skype-lektion med skolan och en grupp klasskamrater vilket var jättekul.
Ner till jobbet och hann jobba i två timmar innan öppning, fick väldigt mycket gjort.
Asmycket kunder mellan 12-15 och fick knappt någon sömnad gjord då MEN sedan blev det lagom och jag fick upp en jäkla fart och jobbade till halv sju.

Var så nöjd med mig själv så det var inte klokt och gick hem trött men på himla gott humör.
Nu är jag en blöt föck dock och undrar hur jag ska orka med morgondagen, får gå lägga mig efter Skavlan.

Hade även på mig min Sleepy Hollow-klänning idag och var nästan lite halvtvekis.
Slängde ner en randig med till jobbet också IFALL jag skulle ångra mig men bara av att ha haft den på under Skypen så hade jag vant mig vid min lite "speciella" klänning så den fick vara kvar på.

Och nu måste jag gå och lägga mig, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0