Dagen S....

Så kom äntligen dagen...
Dagen man kallar SEMESTER!!!
 
OMG, sååååååååååååååååå efterlängtad.
 
Jag trodde ärligt talat inte att en dag kunde gå så sget som den gjorde igår, alltså jag blev så trött sent på eftermiddagen att kroppen nästan la av.
Jag kunde på sluttampen inte ens fålla en skjorta, jag brukar inte lämna över till chefen men jag tänkte att jag orkar inte en sekund till efter 18.
Jag måste hem.
 
Jag gjorde kassan, kramade om chefen och så handlade jag och kom hem, helt punkterad.
Shoppade falukorv och rotmos, det blir de närmaste dagarnas meny om jag inte äter ute eller blir bjuden på mat.
Jag orkar inte tänka på matlagning ens.

Jag köpte salladsbars-middag och drack mjölk direkt ur kartong, satt som en zombie framför tv´n.
Kröp ner i sängen, åt godis och slockande någon gång runt 22, helt lam i kroppen.
 
Vaknade tidigt, unnat mig att ligga i sängen och glo på två timmar av Dr Phil, gått upp och ätit färsk gotlandslimpa och druckit kaffe.
Ljuvligt.
SEMESTER liksom.
 
Jag har typ två saker jag ska göra idag:
1. Det sista på ett dragkedjebyte på ett par shorts som jag inte hann klart igår innan syateljén.
2. Gå hundpromenad efter och leverera shortsen.

Sen:
Det här har nog faktiskt varit det stenhårdaste år hitentills i mitt pluggande.
 
Tagit mig igenom med högsta betyg i alla ämnen, stenhårt jobb, högt tempo, utvecklats i min egen sömnad och jag är så trött men så sjukt nöjd med mig själv.
Känner att horisontalläge is the way to go, inte träffa en jävel är också en bra idé.
Iallafall inte idag.
 
Jag lär nog återkomma ikväll, ha en bra dag för det ska jag ha.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0