Tusen nålar...

Insåg att det är den 27:e idag, kanske man måste betala räkningar också trots att man har semester eller?
Gjort nu.
Fattig igen.
 
Så var det två dagar med ganska dåligt, kallt ovh blåsigt väder i stan, åkte ut till Rivieran och möttes av HETTA, noll vind och åter hetta...
 
 
Gårdagen var till och med så varmt att jag fick lägga mig under min brasse för att få lite skugga...
 
 
Det riktigt stack och kändes som tusen nålar när solen träffade huden, kändes inte helt OK om jag ska vara ärlig utan mer "lite ohälsosamt".
 
Båda dagarna så kommer man sedan in till stan och det är minst 7-8 grader svalare och "kallt", jacka på vid hundpromenad och kyligt vid havet.
Hur i hela friden kan det vara sådan skillnad?
 
Ses ikväll, vad dagen ger vet jag inte ännu förutom lite jobb!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0