Är det över...?

Iår blev det en enda fluga till årets bal (chefen har gjort en också)...
 
 
 
En vinröd helt perfekt skapelse!
 
Jag och mina flugor, ja jag älskar verkligen flugor.
 
Jag jobbade hemma igår, min nacke har behövt ta det lite lugnt efter kiropraktorn men det blev även två balklänningar.
Är det över nu måntro?
Ja, jag menar med balklänningar då, jag tror faktiskt att om jag ser en enda balklänning till så går jag in i den berömda balklänningsväggen.
 
Nianbalen KAN ju släntra in med någon klänning till, men jag tror det är över för iår.
Välkomna "Årskull 2018", "Årskull 2017" läggs iallafall till handlingarna från och med igår.
Nu lite jobb innan jobbet, vi ses.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0